Loading...

Зміст пропозиції керівникам контакт центрів

Опубліковано: 2 Вересня 2023 автор Oleksandr TokarchukIn Бізнеспозначено інструменти управліннябез коментарів

Розвиток у персоналу комунікаційних якостей людяності (емпатії, делікатності, чемності), навичок композиційного лідерства у веденні діалогу з клієнтами, пожвавлення і полегшення спілкування завдяки розвитку імпровізаційних талантів.

Школа Образності спеціалізується на розробці і впровадженні тренінгових програм і навчальних курсів. Ми працюємо як з акторами різного рівня — від студентів до професіоналів, так і з представниками неакторських спеціалізацій, але тих, яким важлива якість прямої комунікації з персоналом, колегами, чи з клієнтами.

Наша пропозиція складається з навчальної і тренінгової програм. Кожна програма має теоретичну і практичну частини у співвідношенні 20/80 відсотків загального часу занять.

Навчальна частина орієнтована на усвідомлення і оволодіння композиційними методами ведення діалогу з клієнтом. Методика дозволяє змінювати статусний стиль відносин оператор-клієнт на, переважно, людяний або більш консолідований діловий. Статусні взаємини мають знеособлену «автоматизовану» природу на відміну від персоналізованої, людяної, яка має власне впізнаване обличчя. Це означає, що після спілкування запам’ятовується особистісне сталення і впізнаваний контакт.

Визначити успіх у навчальній частині можна буде як перевіркою теоретичних знань про композиційність так і практичним шляхом тестового, залікового діалогу з обов’язковою зміною «статусності» на «людяність» і «ділову співпрацю» умовного оператора і клієнта.

Тренінгова частина присвячена розвитку виразності у дотриманні певних рольових архетипів. Це — напрацювання первинного досвіду у дотриманні вибраної ролі і свідомої її зміни.

В якості архетипічних ролей для тренінгової програми будемо використовувати деякі з 12 відомих архетипів Юнга, деякі типові персонажі традиційних східних театрів, або ролі, чітко окреслені самими учасниками тренінгу.

Успіх тренінгової частини визначається як стійким дотриманням ролі так і свідомої її зміни у тестовому/заліковому спілкуванні з різним/контрастним (ускладненим) емоційним забарвленням.

За бажанням, ми можемо запропонувати розширення тренінгової частини програми, додавши розвиток імпровізаційних навичок у спілкуванні, для здобуття таких якостей як жвавість, легкість і невимушеність у розмові з клієнтом.

Орієнтовний об’єм і тривалість навчальної і тренінгової частини складають приблизно 10+20 занять відповідно. Найкращий регламент — очно-заочний, тобто короткі сесії з викладачем а між ними — самостійна робота в робочих групах чи індивідуально.

Питання ціни і загальної вартості програм вирішуються в залежності від конкретного замовлення.

© Цитування можливе або з письмового дозволу автора, або з обов'язковим посиланням на джерело
 Previous222  All works Next