методологія акторської творчості
Образність
Акторського
Мистецтва
Акторського
Мистецтва
Запрошуться всі, хто закінчив перший курс
«Основи акторського мистецтва»
«Основи акторського мистецтва»
Опановуємо образність.
формат і мова акторського мистецтва
Образність визначається як єдина можлива структура акторської творчості.
Враження, відповідно - єдиний можливий критерій наявності образу.
Цей курс утверджує наукову основу Школи, та уособлює її мистецьке серце.
Три внутрішні іпостасі справжнього актора-митця
режисер, драматург, актор
працюють разом в любові до акторського драматичного мистецтва.
Ми вивчаємо методологію акторської творчості у трьох можливих вимірах. А саме:
Індивідуальна Образність (однина) - образи і монологи
Парна Образність (двоїна) - парні образи (єдності) і діалоги
Колективна Образність (множина) - композиції і перетворення композицій
Ці виміри перетинаються, перемішуються і, відповідно, перетворюють і преображають себе. Кожний крок у перетворенні має власну специфіку і властиву естетичну і змістовну цінність.
Робота надзвичайно складна, але така ж плідна і вдячна.
Подальша перспектива - третій курс Школи «Режисерський практикум для акторів» і створення ВЕРСІЙНОГО ТЕАТРУ Школи Образності.
ФОРМАТИ (ВИМІРИ) АКТОРСЬКОЇ ОБРАЗНОСТІ
Враження, відповідно - єдиний можливий критерій наявності образу.
Цей курс утверджує наукову основу Школи, та уособлює її мистецьке серце.
Три внутрішні іпостасі справжнього актора-митця
режисер, драматург, актор
працюють разом в любові до акторського драматичного мистецтва.
Ми вивчаємо методологію акторської творчості у трьох можливих вимірах. А саме:
Індивідуальна Образність (однина) - образи і монологи
Парна Образність (двоїна) - парні образи (єдності) і діалоги
Колективна Образність (множина) - композиції і перетворення композицій
Ці виміри перетинаються, перемішуються і, відповідно, перетворюють і преображають себе. Кожний крок у перетворенні має власну специфіку і властиву естетичну і змістовну цінність.
Робота надзвичайно складна, але така ж плідна і вдячна.
Подальша перспектива - третій курс Школи «Режисерський практикум для акторів» і створення ВЕРСІЙНОГО ТЕАТРУ Школи Образності.
ФОРМАТИ (ВИМІРИ) АКТОРСЬКОЇ ОБРАЗНОСТІ
Індивідуальні Образи і Преображення - МОНОЛОГИ
Індивідуальна акторська творчість нарешті отримала свою окрему наукову методологію. Гра на «нутрі» - це вже моветон, як і маніпулятивна гра на акторських трюках, ремісника. Враження - єдиний дійсний критерій існування повноцінного акторського художнього продукту. Преображення розкривають чарівний світ людського в людині, реалізують незбагненну творчу потенцію.
Індивідуальна акторська творчість нарешті отримала свою окрему наукову методологію. Гра на «нутрі» - це вже моветон, як і маніпулятивна гра на акторських трюках, ремісника. Враження - єдиний дійсний критерій існування повноцінного акторського художнього продукту. Преображення розкривають чарівний світ людського в людині, реалізують незбагненну творчу потенцію.
Парні Образи і Преображення - ДІАЛОГИ
Робота двох акторів спрямовується на створення парного образу. В противагу на взаємні змагання, поборювання, або утиски. Розуміння і краса будь яких стосунків полягає у довершеному їх форматі, у відсутності механічної симетрії і синхронності. Ця частина курсу досліджує можливості діалогу двох особистостей. Часткова втрата особистісної цілісності заради розвитку і краси єдиного парного образу.
Робота двох акторів спрямовується на створення парного образу. В противагу на взаємні змагання, поборювання, або утиски. Розуміння і краса будь яких стосунків полягає у довершеному їх форматі, у відсутності механічної симетрії і синхронності. Ця частина курсу досліджує можливості діалогу двох особистостей. Часткова втрата особистісної цілісності заради розвитку і краси єдиного парного образу.
Створення і перетворення КОМПОЗИЦІЙ
Прискіпливий погляд на Образ, його структуру, незмінно приводить нас до вивчення Композиціі. Саме Композиціі, як результата різнорідної співпраці задіяних людей. Розвиток і управління загальною композицією як з домінуючої так і з не домінуючої позиції. Взаємодія центрів-вузлів та "периферії", яка укріплює їх своїми відносними діями - визначає характер і цілісність ігрової структури.
Прискіпливий погляд на Образ, його структуру, незмінно приводить нас до вивчення Композиціі. Саме Композиціі, як результата різнорідної співпраці задіяних людей. Розвиток і управління загальною композицією як з домінуючої так і з не домінуючої позиції. Взаємодія центрів-вузлів та "периферії", яка укріплює їх своїми відносними діями - визначає характер і цілісність ігрової структури.
Місце, час, інші умови
довідкова інформація
1
Місце
Центр Леся Курбаса,
вул. Володимирська 23-В,
репетиційна зала.
вул. Володимирська 23-В,
репетиційна зала.
2
розклад
буде оголошено окремо
3
структура курсу
Два семестри:
1. Образи
2. Перетворення
1. Образи
2. Перетворення
4
вартість участі
щомісячно
семестр
семестр
Call Us
+380-97-5059658
Address
м. Київ, вул. Володимирська, 23В
НЦТМ ім. Леся Курбаса
НЦТМ ім. Леся Курбаса
Say Hello