Пропозиція керівникам контакт центрів.
Лідерство / Людяність / Легкість
Розвиток у персоналу комунікаційних якостей людяності (емпатії, делікатності, чемності), навичок композиційного лідерства у веденні діалогу з клієнтами, пожвавлення і полегшення спілкування завдяки розвитку імпровізаційних талантів.
Суть нашої пропозиції
Школа Образності спеціалізується на розробці і впровадженні тренінгових програм і навчальних курсів. Ми працюємо як з акторами різного рівня — від студентів до професіоналів, так і з представниками неакторських спеціалізацій, але тих, яким важлива якість прямої комунікації з персоналом, колегами, чи з клієнтами.
Менеджмент
Визначає актуальну форму Навчання, тренінг, коучінг
Персонал
Набуває спеціальних знань та навичок. Складає іспити у вигляді тестового опитування та залікових практичних занять.
Ми пропонуємо бізнесу ефективні навчальні і тренінгові продукти виключно власного авторства. Маємо багаторічний досвід у розробці та впровадженні як тренінгових програм, так і навчальних курсів. Ми завжди виходимо з реальних актуальних задач, стосовно якості поводження і комунікаційної компетентності переговорників, продавців, операторів колл-центрів, менеджерів та інших спеціалістів.
Питання ціни і загальної вартості програм вирішуються в залежності від конкретного замовлення.
Питання ціни і загальної вартості програм вирішуються в залежності від конкретного замовлення.
Call Us
+380-97-5059658
Address
м. Київ, вул. Володимирська, 23В
НЦТМ ім. Леся Курбаса
НЦТМ ім. Леся Курбаса
Say Hello