Loading...
ініціація себе
виявлення ігрових можливостей
основи
акторського
мистецтва
Набір подовжено і триває реєстрація
перше заняття 29 вересня
новий річний формат
Увага до себе.
Ініціація.

Імідж/Тінь/Світло/увага / координація / розототожнення

Це новий формат першого курсу основної програми акторської Школи Образності.
Він включає, як обов'язкову частину, курс КАРНАВАЛ 2.0 ІНВЕРСІЯ.
Курс "Карнавал 2.0 Інверсія" триває весь перший семестр, тобто 3 місяці.
Завершується перший семестр публічною Шоу-Виставою, яка складається з двох відокремлених часом частин.

В другій частині цього курсу студент безпосередньо практично досліджує власні можливості виразності, закладає фундамент особистого артистизму.
Таким наднадійним фундаментом є управлінські інстументи акторської гри, або

РЕСУРСИ ОБРАЗНОСТІ.

Студент здійснює розворот до себе справжнього, робить практичне дослідження тілесних операційних можливостей, енергетичний аудит в роботі з увагою, і врешті - найголовніше - вивчає системні можливості власної імпровізації.

По проходженню «Основ» студент напрацьовує базові практичні навички самоповодження, розвиває реальне відчуття власної артистичної гідності, отримує справжнє відчуття творчого захвату та куражу від усвідомленого та опанованого багатства поведінкових можливостей.

Перший курс закінчується публічною виставою з робочою назвою
"Творення Світу"

Читайте про РЕСУРСИ ОБРАЗНОСТІ в публікації Олександра Токарчука

Місце, час, інші умови
довідкова інформація

1

Місце

Центр Леся Курбаса,
вул. Володимирська 23-В,
репетиційна зала.
2

тривалість і розклад

Повний навчальний рік
ср, птн 19:00-21:30
неділя 12:00-15:00
3

структура курсу

Два семестри:
1. Драма - Ритуал
2. Імпровізація - Гра
4

вартість участі

2500 грн. щомісячно
7000 грн семестр

Програма 2-го семестру 1-го курсу ШО:
Дослідження ресурсів образності
Взаємодія трох внутрішніх іпостасей
Актор. Драматург. Режисер
перелік лабораторних рабіт

1. Увага та виразність. Рефлексія. Ревізія власних тілесних засобів виразності. Фон, фігура.
2. Початки імпровізації. Насмілюємося втручатися у власну поведінку. Заперечення. Відмова. Переміна.
3. Три основні тілесні локації. Послідовні і паралельні зв'язки. Симетрія і синхрон.
4. Вивчення структури партитури пластичної, голосової, та емоційної поведінки. Просторовий малюнок. Характеристики та вимірювані параметри.
5. Практика самостійної (ризикової, відповідальної) природності. Драматургічні основи імпровізації. Зародження власного поведінкового стилю.
6. Методологія отримання рішення поведінкової задачі при визначених умовах. Стихійна імпровізація.
7. Параметрична імпровізація. Комбінаторика як практика чарівної привабливості.
8. Поведінковий ігровий тренажер. Локальний технічний етюд. Вміння провести вузькоспеціалізований тренінг.
9. Практичне вивчення з'єднань, переходів, зв'язків стихійної і параметричної імпровізації. Одномоментний (разовий) перехід стихійної імпровізації в параметричну або навпаки.
10. Без-образна імпровізація, повна структура. Комплексна робота уваги, опора на драматургію, і управління параметрами. Трансформації форми та змісту. Володіння собою в публічній імпровізації.
11. Локальна без-образна імпровізація. Робота в обмеженнях та з привнесеними обов'язковими елементами або умовами як в драматургію так і в поведінку.
12. Тотальна без-образна імпровізація. Каприз і кураж.

Адреса:
м. Київ, вул. Володимирська, 23В
НЦТМ ім. Леся Курбаса
Електронна пошта:
 Previous222  All works Next